Post by tlanlesiniso on Feb 20, 2022 12:33:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Strike ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Strike IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa rajattomasti kiteitä ▞▞▞
▞▞▞ Block Strike 2022 version ▞▞▞
Hyvä peli!
Block Strike Акционе ygjd
Maailman paras
JOTAIN VENÄLÄISII PASKOJA BUNNY HOP SERVEYUSWMKDXFIxkql
Se ei vieläkään toimi, korjaa se, rakastan tätä peliä 😭❤
Viimeisimpien päivitysten ja kauppapaikan poiston jälkeen peli on mennyt huonompaan suuntaan, minulla oli tuotteita myynnissä torilla ja poiston jälkeen en saanut mitään takaisin ja katkeaminen pahenee, vaikka minulla olisi hyvä nettiyhteys pls takaisin vanha lohkolakko
Se kaatuu aina pelatessa ja sanoo virhe 773
Ok peli
Ihan vitusti mainoksia
Rakastan tätä peliä niin paljon ja olen pelannut vuodesta 2019 lähtien, mutta nykyään joudun kohtaamaan ongelman ottelun päätyttyä, ja sen lataaminen vie aikaa ja on perseestä, koska minun xpni menee vain hukkaan, joten korjatkaa se 👍
Peli on mahtava, mutta on joitakin syitä, jotka annan sinulle 3. Yksi niistä on raha. Rahat ovat hyvin vähän, jotka ansaitset pelin jälkeen. En voi kerätä rahaa aseisiin tai muihin. Olet erittäin ahne!! Ja toinen syy. Yksi zombien selviytymiskartoista ei käynnisty, vaikka se on täynnä pelaajia. Yritä ainakin nähdä ongelmat, joita sanoin. Jos korjaat nämä ongelmat, annan 5 plzzz. Ja vielä yksi plzz lisää kultaa kun lvl nousee
Tämä peli on erittäin hyvä, mutta korjaa vika
Block Strike ஆக்ஷன் aln
On surullista kokea tämän pelin menevän alamäkeen. Tämä oli hieno peli, mutta nykyisten päivitysten myötä ne heikensivät pelin laatua. He poistivat ominaisuuksia, joita ei pitäisi poistaa, lisätyt asiat, jotka huonontavat peliä, ja pelissä on paljon bugeja. Aiemmat versiot tästä olivat parempia. Tässä on paljon potentiaalia, mutta on surullista todeta, että kehittäjät hukkasivat sen.
Ennen pidin tästä pelistä paljon, mutta nyt siitä on tulossa enemmän pikseliase, joka poistaa vanhoja ja hauskoja pelitiloja ja hyppää typeriin trendeihin. Se on edelleen hauskaa, olen vain todella pettynyt
Vanha versio oli parempi
Niin hyvä, että pidän tästä pelistä, minä ja veljeni pidämme kuolemanjuoksusta
Melko hyvä. Ja mielestäni tarvitsemme vain Zombie-version hahmostamme, jolla ei ole kiirettä. Ajattelin vain, että se olisi hyvä ominaisuus, jotta ihmiset voivat ymmärtää, kuka on luultavasti helpompi syy. En voi vaivautua katsomaan heitä kertoakseni keitä he ovat.
Uusi päivitys poisti mu tilin=paska peli
Se oli itse asiassa todella hauskaa, se on melko hyvä pieneen säilytystilaan. Vaikka suurin ongelmani olivat ohjaimet, sitä on vain niin vaikea hallita, vaikka liikutat tavaroita sen helpottamiseksi, se on vain niin vaikeaa. Aseiden ostaminen on seuraava ongelma, sinun täytyisi pelata niin kauan, etkä edes lähellä ostaa halvinta asetta. Se myös kaatuu usein.
Ei iha hyvä
Rakastan tätä peliä, mutta minulla on ongelma, kun katkaisin yhteyden palvelimeen ja sitten näkyy, odota ja odotan 10 minuuttia näkyy edelleen, odota, korjaa tämä ongelma joka tapauksessa rakastan tätä peliä niin paljon ja lisää battleroyal-tila tasolle 3 reppu, liivi, kypärä ja ensiapulaukku, energiajuoma ja joitain nähtävyyksiä, laajuus, kuten 4x 3x 2x 6x red dot holo, kuten pubg ja älä unohda lisätä battleroyal-tilaa, se on pyyntö
Siis justkun oot saamas tapon niim heittää ulos ja sitte valittaa että pitäis olla joku god farfare game juttu siis buuuuuuu ja sitä god farfare juttuu ei oo eea olemassa buuuuuuuu surkee pelii
Pidän todella tästä pelistä, mutta se on niin ärsyttävää (olen ihminen, joka ostaa ja myy tavaraa), ettemme voi tehdä henkilökohtaisia kauppoja. Ole hyvä ja lisää tämä!
Paska peli ei päästä sisälle
Miten saa kavereita
markkinoiden poistaminen oli kauhea idea ja kotelot ovat aivan liian kalliita, hauska peli, mutta ei hyvin harkittu
miten saa aseita muita kun ump
Iha jees death run on huonosti voi käyttää 1 kerranansaa
Täydellistä online FPS pelaamista
Ette ees oo koskaa varmaa pelannu csgo
En oo ees pelannu
Joka peli jälkee tulee 30 sek mainos jota ei voi skip.
Pidän todella tästä pelistä, koska joka kerta kun pelaan Red light Green light, se oli niin hyvä, että siellä on myös reikiä, joiden yli pitää hypätä ja lopettaa rivi, kun pelaajia ei ole jäljellä ja voitit vain sinä, mutta kun ei ole pelaajia ja olet kuollut, se tarkoittaa arvontaa. Toivon, että pidit siitä, koska minäkin pidän siitä riippumatta siitä, minkä arvostat sitä, kerro muille mitä ajattelet siitä🚦🏁
Se on hieno peli, mutta koska pelasin sitä ennen sen beta-vaiheessa ja käytin todellista rahaa pelissä, nyt tilini ei toimi, saan sen, koska se on beta-vaiheessa, mutta se on silti perseestä.
EI PÄÄSTÄ SISÄÄN! MIKÄ ONGELMA SANOO ET MÄ HÄKKÄÄÄÄÄÄN! JONEEEEET AHHAAHHAHSHAHAGGAGA JONEEEEEEEEEEEEEEEEEERRE JONEEEE
lisää aseita
Casei
Block Strike অ্যাকশন flgz
Tuskin muistan tätä peliä enää, tuo vanha takaisin ja ehkä se saa taas 5 tähteä
Hauskaa mutta hidasta
AIVAN MAHTAVA! Tulkaa peleille xxxrepexxx
Block Strike Akcijske igre fzz
Fashion Show: Makeup, Dress Up உருவகப்படுத்துதல் rlpd
HEI MITÄ TAPAHTUI??? MIKSI TOTEUTTAA "Valitettavasti blockstrike on pysähtynyt" KORJAA TÄMÄ NYT
Ihan kakka. Kaveri hyvää