Post by tlanlesiniso on Feb 20, 2022 12:42:29 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Restaurant Cooking Home ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Restaurant Cooking Home IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp gull ▞▞▞
▞▞▞ My Restaurant Cooking Home 2022 version ▞▞▞
Jeg liker veldig godt spillingen, men historien er vanskelig å følge med på og veldig forvirrende med hensyn til hva som skjer.
My Talking Hank Pro příležitostné hráče wsxa
Alt for mange annonser på dette spillet
Gir den verste opplevelsen. Flere tilføyelser, og selv om vi venter på at de skal fullføre, tar det tid å starte nivået på nytt. Ikke interessert i å gi en eneste stjerne.
Jeg elsker dette spillet så mye. Jeg er litt opprørt nå fordi jeg er så langt inne i spillet og har ventet i evigheter på at en ny restaurant skal åpne i den andre verdensdelen og har gått forbi alt hvorfor kan jeg ikke åpne en ny restaurant, men det har gått flere uker og det står fortsatt følg med ny restaurant kommer... Hvorfor??
My Restaurant Cooking Home Arkády kmxx
Det er vanedannende og det er morsomt å spille .... de fleste er det flere ulemper .... annonsene er så irriterende at jeg ikke vil se et tillegg ... det omdirigerer meg til å legge til , og det fryser så ofte og det er irriterende av alt jeg ville elske å gi 5 stjerner, men disse ulempene fikk meg til å gjøre det 2 stjerner
Det er det 20. århundre og dette spillet har ikke en kvinnelig afroamerikansk avatar. Jeg er så skuffet!!!
Jeg liker spillet, men kan ikke laste ned nivå 3 og oppover, det sier stadig at tilkoblingen til serveren mislyktes...
For mange annonser.
Spillet er flott, men det har en tung betalingsmur. Før du betaler er annonsene bare latterlige. Så ved nivå 4 blir det i utgangspunktet umulig å få nøkler uten diamanter. Selv med boosts og en fullt oppgradert restaurant, blir nivåene for mye. Det er synd fordi spillet er flott og jeg elsker å designe restaurantene.
Oppblåst av reklame over alt. Dårlige og irriterende ansiktsuttrykk til karakterene. Osteaktige dialoger. Veldig grådig spillsystem. Oppdater - mange ganger advt ikke belønn du liker hvis du trykker for å se legg til i mer 10 sek, du blir så tvunget til å se 30 sek annonse, men du vil ikke bli gitt mer 10 sek mange ganger.
Fint spill, men hvis mynter er nok for kortstokker i hver lvl vil det være mer nyttig
God rask, men ikke for stresset som ennå nyter opplevelsen
Dette er et veldig morsomt spill. Siden jeg er eldre ser det ut til at jeg knapt kan komme meg gjennom et nivå uten å kjøpe boostere og så flere boostere og mer. De har fått nok av meg. Jeg avinstallerer. Fra engelskmennene som ble brukt under spillet og de samme svarene på hver kritikk, lykke til til disse svarene blir tolket eller hvis de gjør det!
Det var moro til jeg nådde et nivå der du begynte å legge til annonser mellom gevinstene uten å gi meg edelstener eller mynter for dem. 😡
Jeg fant dette spillet gjennom et tilbud om å tjene ressurser til et annet spill – en god måte å prøvespill på. Var moro i omtrent en dag, men vanskelighetsgraden øker for raskt tidlig til det er umulig med mindre du bruker på booster, som andre har klaget på. Det er også for aggressivt med annonser. Selv kravene for å oppfylle tilbudet for det andre spillet mitt har vist seg å være urimelige, så jeg sletter det før jeg fullfører. Typisk hardhendt pengesluk her.
My Restaurant Cooking Home እንቅስቃሴ ያለባቸው ugna
det er så irriterende fordi det har mange ADS!!! DET ER SÅ IRRITERENDE! HVERT NIVÅ SOM JEG SPILLER HAR EN ANNONSE!!!
Popup-annonser fryser og jeg kan ikke komme meg ut av det. Så drit irriterende selv etter å ha sett annonser for doble mynter. Det gir ingen mening hvorfor de er relevante😡
Veldig utfordrende, holder definitivt adrenalinet i gang!! Flott JOBB! 😁
Hater når videoer ikke lastes inn og jeg må avslutte for å spille av igjen. Veldig frustrerende..jeg mister ekstra.ting spmetimes..trist😣
Jeg har aldri vært en som har begynt med telefonspill, men jeg liker dette spillet veldig godt!
Det er et fint spill ... men oppgradering av matvarene er for vanskelig og krever for mange mynter
Jeg kan ikke koble til fb. Hvor lang tid det vil ta😢
Det er et veldig fint spill, men mengden annonser du får under et spill er patetisk prøv å minimere mengden annonser
Jeg er veldig skuffet ☹️ fra dette spillet fordi når jeg er ferdig med den japanske restauranten vil den ikke se noen internettforbindelse. Selv om jeg allerede har god internettforbindelse. Jeg prøver 6 ganger, men samme problem oppstår.
Jeg hater hvordan det er tilfeldige annonser som kommer ut av ingensteds og du ikke kommer deg unna. Hvis du skal ha annonser, kan du i det minste ikke få dem til å forstyrre spillet? Det er irriterende. Det er også det faktum at det er minst 2 andre apper som bokstavelig talt er identiske med denne. Hvorfor lage 3 av nøyaktig samme ting??
Veldig dårlig spill, ikke prøv igjen
Ærlig talt elsker jeg dette spillet! Det er enkelt, samtidig som det er veldig underholdende! Men hovedproblemet er at denne appen krever så mye å åpne 😠 hvorfor jeg bare hater det
Ekte penger må brukes for å komme videre på høyere nivåer. Var moro, men kan ikke bruke disse pengene
Likte det som kom. Jeg var et flott spill for timepass, men det var noen ting jeg håper operatørene kan endre det....misliker det spinnende hjulet, beløpet går plutselig høyere og høyere enn det er veldig vanskelig å snurre hjulet for andre neste gang ... Solnivåer er veldig vanskelige på det er seriøst interessant spill.... Men hva med og indisk matrestaurant...Det var mange quizen men jeg finner ingen indiske retter i denne, jeg håper de vil kjenne seg igjen ☺️ ☺️
Dette er et veldig morsomt spill, men jeg har kommet til det punktet hvor du ikke kan passere nivåer uten power ups, og det suger fordi dette er et veldig bra spill.
Strålende spill, nivåene er ganske lange, men det er en god distraksjon og konkurransedyktig
Ok i beste fall, er du tvunget til å se en video på slutten av hvert nivå etter de første spillnivåene. Annonser skal være frivillige, ikke en del av spillingen. Dessuten er det bare ikke verdt den moderate underholdningen. Spille i... 1:30-2min? TVUNGT til å se en 30 sekunders annonse. Svært bokstavelig talt tar opp 25-33% av spillet. Pluss alle andre annonsetilbud! Jeg har ikke funnet et alternativ for annonsefritt spill.
fint spill, men annonsen kommer igjen og igjen
Forstå at det å selge annonser er et lønnsomt tilbud for gratisspill. Men alt for mange annonser. Etter hvert trekk er det en annonse. Det er mer en annonseplattform enn å spille et spill. Reduser i det minste varigheten på annonsene. Mesteparten av annonsekjøringstiden er mellom 30 - 45 sekunder.
Elsker dette spillet, og Valentine's-restauranten var en tilleggsbonus, men jeg har problemer med å få ti sekunders ekstra tillegg eller en person til. Det hjelper virkelig å ha disse tilleggene for å bestå nivået, og de kommer ikke opp 😕 Du kan også plassere knappen Bruk dine diamanter et annet sted. Kan ikke fortelle deg hvor mange ganger jeg brukte dem ved et uhell fordi jeg var på rulle og 134 er mye å bruke ved et uhell lol Bare noen tilbakemeldinger! Elsker spillet 💎
Dette er bare ett av de spillene som er ute etter pengene dine. Riktignok er det godt laget for den kategorien spill, men det er fortsatt forferdelig. Innen du kommer til den tredje restauranten, er det bokstavelig talt umulig å komme videre uten en powerup. På det tidspunktet vil du bare se feilskjermer som prøver å få deg til å kjøpe edelstener for å fortsette. Dessuten er historien som skjer innimellom osteaktig og åpenbart ikke skrevet av noen som snakker engelsk. Ikke kast bort tiden din; du kan finne et bedre matlagingsspill
Så langt så bra. Typiske kjøp i spillet, men så langt er de ikke obligatoriske for avansement.
Etter de to første restaurantene blir den tredje ikke lastet ned selv etter 4 dagers forsøk....
Spillet er greit, men jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kan bruke myntene til å oppgradere gjenstandene i stedet, jeg må tjene exp ved å slå nivåene det er litt irriterende 🙄🙄🙄🙄
My Restaurant Cooking Home આર્કેડ rqo